понеділок, 8 серпня 2022 р.

 

Аналіз роботи  МО вчителів іноземної мови

за 2021-2022 н.р.

У 2021 -2022н.р. методичне об’єднання вчителів іноземної мови працювало над проблемою: «Реалізація комунікативно -  діяльнісного підходу до навчання та виховання шляхом використання інноваційних технологій з метою формування життєво компетентної особистості».  Науково-методична робота вчителів іноземної мови  у 2021-2022 навчальному році була спрямована на підвищення ефективності навчально-виховного процесу  шляхом впровадження комунікативно -  діяльнісного підходу у здійсненні іншомовної освіти, впровадження у практику викладання предмета інноваційних технологій, педагогічного досвіду, Європейського мовного порт фоліо, для того, щоб сформувати життєво компетентну особистість. Особлива увага зверталася на професійний ріст учителя через участь у педагогічних воркшопах, семінарах, педагогічних тренінгах, майстер- класах, вебінарах, удосконалення самоосвіти. Аналізуючи роботу  методичного об’єднання, можна зробити висновок про те, що учасники добросовісно оволоділи тими питаннями, які запропоновано для опрацювання.

          У 2021-2022 навчальному році проведені чотири засідання методичного об’єднання учителів іноземних мов, на яких розглянуто питання як теоретичного, так і практичного характеру

1.                Особливості викладання іноземної мови в умовах Нової української школи  (вересень) на якому вчителі були ознайомлені з основними завданнями та функціями  іноземних мов у реалізації мети базової загальної середньої освіти, Новим Державним стандарт для 5-6 класів. Розглянули та  обговорили методичні рекомендації стосовно  ведення та заповнення класних журналів.  Був проведений аналіз  роботи методичного об’єднання вчителів іноземної мови за 2020 - 2021 навчальний рік, аналіз результатів ЗНО. Дані рекомендації по календарно-тематичному плануванню на 2021 – 2022 навчальний рік.

2.     Підвищення зацікавленості та мотивації навчання учнів на уроках іноземної мови у Новій українській школі (жовтень) на якому розглядалися  шляхи підвищення мотивації до вивчення учнів ІМ в умовах Нової української школи. Обговорювали зміст іншомовної початкової освіти у вимірі сьогодення. Говорили про ігрові технології як засіб формування та розвитку комунікативної і соціокультурної компетентностей учнів початкової школи. Піднімалося питання про роботу з обдарованими дітьми:  підготовка учнів до участі в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов; у конкурсах знавців англійської та німецької мови. Обговорювали вимоги до сучасного уроку іноземної мови, його структури та підготовці окремих етапів, про самовдосконалення професійного рівня вчителів іноземної мови в умовах НУШ.  Проаналізували  найефективніші форми і методи застосування різних підходів  на уроках іноземної мови, розглянули передові   новітні   ідеї щодо використання ігрових технологій на уроках іноземної мови    та висвітлили основні  мотиваційні фактори, що   сприяють розвитку   комунікативної діяльності школярів.  Обмінялися     досвідом роботи.

3.     Сучасний урок іноземної мови, що сприяє реалізації інтегрованих змістових ліній у системі компетентнісно зорієнтованої освіти в умовах Нової української школи.  (січень), де обговорювали    сучасний урок іноземної мови в системі компетентнісно зорієнтованої освіти в умовах Нової української школи. . Розглянули   основні     ігрові технології , які є  засобом формування та розвитку комунікативної і соціокультурної компетентностей учнів початкової школи та наголосили на приділенні  особливої уваги       розвитку креативного мислення  учнів на уроках англійської мови. Нагадали методичні рекомендації стосовно  ведення та заповнення класних журналів.

4.     Аналіз та підсумки роботи за 2021 – 2022н.р. (  червень), на якому проаналізували роботу МО та внесли пропозиції про дотримання вимог академічної  доброчесності, а також вказали на недоліки, над якими потрібно попрацювати.

У     2021 – 2022 н.р. вчителі   Волошин В.А., Варивода О.В., Галата Л.В.,  Яценко О.М., Миколенко Р.В., Петрова А.Л. пройшли онлайн  спеціалізовану підготовку до викладання англійської мови у 5-6 класах Нової української школи.

Волошин В.А., Галата Л.В, Варивода О.В.. успішно   пройшли навчання  на   онлайн платформі  www.nus-english.com.ua та ознайомилися з  Навчальними програмами НУШ та Кембриджською  шкалою   життєвих      компетентностей. Волошин В.А., Галата Л.В., Петрова А.Л взяли участь у роботі Всеукраїнської науково-практичної конференції  “Рівні серед рівних:   Інноваційні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами”

Було проведено I етап Всеукраїнської олімпіади з іноземних мов.

РЕЗУЛЬТАТИ ШКІЛЬНОЇ ОЛІМПІАДИ З ІНОЗЕМНИХ МОВ

Англійська мова

9 клас

місце Бандура Софія 9 – А (Варивода О.В.)

II місце Іванченко Інна  9 – В (Волошин В.А.), Ювшин Максим 9-Б (Галата Л.В.), Новоселецький Іван 9 – А (Варивода О.В.)

III місце Кивгила Костянтин, Матірна Поліна 9 – А (Варивода О.В.)

10 клас

місце Ліпченко Дмитро 10-Б, Семирог Анна 10 - В (Варивода О.В.)

II місце Заболотня Софія 10-Б, Бардіж Яна 10 – В (Варивода О.В.)

III місце Прудкий Богдан 10-Б, Пограничний Димитрій 10 – В (Варивода О.В.), Кулинченко Діана 10 – А (Петрова А.Л.)

11 клас

місце Гудзенко Катерина 11 – Б (Волошин В.А.)

II місце Доненко Юля 11 – А ( Галата Л.В.), Билина Іванна 11 – Б (Волошин В.А.)

III місце Онищенко Анна 11 – А  ( Галата Л.В.), Сліпченко Михайло 11 – Б (Волошин В.А.)

Німецька мова

9 клас

II місце Продайвода Максим 9 – Б (Петрова А.Л.)

III місце Черненко Вікторія 9 – Б (Петрова А.Л.)

24 листопада 2021 року у нашому ліцеї відбувся XІI Всеукраїнський конкурс з англійської мови ‘Гринвіч’. У ньому взяли участь 16 учні 4-11 класів . Дітей готували Волошин В.А., Галата Л.В. Результати конкурсу «Гринвіч»:

Золотий сертифікат – 16 учнів (11– Волошин В.А., 1 – Галата Л.В.)

Срібний сертифікат – 24 учні (3– Волошин В.А. )

Учні нашої школи взяли участь у міжнародному конкурсі з англійської мови « Олімпіс» і показали блискучий результат:

Диплом I ступеня –4 учні (вч.Волошин В.А. )

Диплом III ступеня –1учень  (вч.Волошин В.А. )

Учнів долучились до участі у весняній сесії Всеукраїнської олімпіади з англійської мови “Всеосвіта Весна - 2022”. Результати:

I місце – 4 учні (вч.Волошин В.А. )

II місце – 6 учнів (вч.Волошин В.А. )

III місце – 5 учнів (вч.Волошин В.А. )

Миколенко Р.В.. взяла   участь  в он- лайн   олімпіаді  з    англійської мови  на платформі “На    Урок”,  де учні показали міцні   знання  та  отримали      дипломи      I,  II, III ступенів

Вчителі нашої кафедри плідно співпрацюють з вчителем інформатики Олефіренко Н.М. і мають чудову нагоду залучати учнів до міжнародного співробітництва та участі у міжнародних проектах на платформі міжнародної вчительської спільноти «Майкрософт для навчання».

    За умов дистанційного навчання вчителі широко використовували інформаційно-комунікативні технології. Для проведення уроків онлайн застосовували сервіс Google Meet. Використання аудіо- та відеоматеріалів сайтів типу Вritish Council https://learnenglishteens.britishcouncil.org/, iSLCOLLECTIVE https://en.islcollective.com/, подкасту Das Deutschlandlabor https://learnenglishteens.britishcouncil.org/, проекту Інтерактивне навчання – Видавництво Ранок http://interactive.ranok.com.ua/course, інтерактивних вправ на онлайн-сервісах LearningApps.org https://learningapps.org/2967210б, Wordwall https://wordwall.net/uk, LIVEWORKSHEETS https://www.liveworksheets.com/, test-english https://test-english.com/  сприяло формуванню, розвитку та вдосконаленню необхідних комунікативних навиків  під час взаємодії в асинхронному режимі. Такі платформи як Kahoot! https://test-english.com/, Quizlet https://quizlet.com/latest допомагали запустити механізми гейміфікації під час дистанційного навчання, подолавши його очевидні недоліки у вигляді можливого зниження мотивації учнів до навчання, неможливості чітко зрозуміти власний прогрес та результати своєї діяльності. Перевірку засвоєних знань здійснювали використовуючи сервіс Google Forms, освітній проект «На Урок», національну освітню платформу «Всеосвіта».

Вчителі постійно вдосконалюють професійну майстерність, відвідуючи он-лайн вебінари, семінари, конференції від британських видавництв MM Publications, Oxford, Cambridge, National Geographic, Linguist, Express Publishing,  Dinternal Education, Goethe-Institut Ukraine.

Співпраця і обмін досвідом, активна діяльність вчителів у роботі методичного об’єднання сприяли професійному росту вчителів, удосконаленню наукового змісту та структури уроку, урізноманітненню його форм та методів.

Виходячи з вищезазначеного, пріоритетними завданнями методичної роботи з вчителями іноземних мов  у 2022-2023 навчальному році будуть:

Продовжувати працювати над проблемною темою «Реалізація комунікативно -  діяльнісного підходу до навчання та виховання шляхом використання інноваційних технологій з метою формування життєво компетентної       особистості»;

-         орієнтування навчально-виховного процесу на практичну реалізацію

     концепції Нової української школи;

-         підвищення якості роботи з обдарованими дітьми;

-         забезпечення  високого методичного рівня проведення уроків. Продовження  вивчати та запроваджувати сучасні інноваційні технології навчання;

-         вивчення, узагальнення та запровадження   елементів передового педагогічного досвіду;

-         створення умов позитивної мотивації навчання, сприятливих психологічних умов для учнів на уроках іноземної мови;  таку іншомовну атмосферу на уроках, що спонукає до мовлення;

-         створення рівних умов рівного доступу до здобуття учнями якісної освіти.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар