План роботи професійної спільноти вчителів іноземної мови Кам’янського ліцею № 1 на
2024 - 2025 навчальний рік
№ п/п |
Дата проведення |
Тема засідання |
Відповідальні |
1. |
вересень |
Особливості викладання іноземної мови в умовах реалізації стратегій
Нової української школи під час війни Особливості викладання іноземної
мови в умовах війни. Вимоги до проведення уроків під час війни: тривалість
онлайн-уроку, об’єм опрацьованого матеріалу та самостійна робота здобувачів. 2. Опрацювання
рекомендацій МОН щодо організації освітнього процесу та викладання іноземної
мови у 2024 -2025 навчальному
році. Навчально-методичне забезпечення предмета. Створення безпечного
освітнього середовища на уроках іноземних мов 3. Освітні
втрати: 5 кроків ефективного учителя іноземних мов 4. Викладання
англійської мови у 5-7 класах Нової української школи: критерії
оцінювання навчальних досягнень, форми роботи на уроці. 5. Аналіз роботи
професійної спільноти вчителів
іноземної мови за 2023– 2024 навчальний рік. 6. Планування
роботи професійної спільноти вчителів іноземної мови на 2024– 2025 навчальний
рік. 7. Рекомендації
по календарно-тематичному плануванню на 2024 – 2025 навчальний рік. 8. Опрацювання вимог щодо ведення шкільної документації. 9. Про
атестацію та проходження курсів післядипломного підвищення кваліфікації. |
Волошин В.А. Галата
Л. В. Волошин
В.А. Галата
Л,В, Волошин
В.А Волошин
В.А. Галата
Л.В Вчителі ПС |
2. |
жовтень |
Вплив на особистість учнів 7
класу в процесі формування та розвитку навчально-пізнавальної та
комунікативної компетентностей шляхом використання новітніх технологій
навчання в умовах реалізації стратегій Нової української
школи 1.
Можливості
використання ChatGPT (штучного інтелекту) при вивченні англійської мови. 2.
Формувальне
оцінювання на уроках іноземної мови 3. Особливості викладання англійської мови для
дітей з особливими освітніми потребами. 4. Інтерактивні методи
навчання у 7 класі НУШ. Використання сервісів «Wordwall» та «LearningApps» на online-уроках (створення інтерактивних вправ). 5.
Робота з обдарованими дітьми: підготовка учнів до участі у - I та ІІ етапах Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов; - у конкурсах знавців
англійської та німецької мови “Гринвіч” , “Орлятко”, міжнародному конкурсі “Олімпіс” 5. Форми і методи застосування
різних підходів на уроках іноземної
мови у контексті НУШ 6. Поповнення портфоліо
вчителів. 7. Обмін досвідом |
Галата Л.В. Волошин В.А. Варивода О.В. Волошин В.А. Петрова А.Л. Вчителі ПС |
3. |
січень |
Соціально-емоційне та етичне виховання на уроках англійської мови-запорука
успіху в майбутньому житті. 1.
Соціально-емоційне та етичне навчання (СЕЕН) — інноваційна
навчальна програма , яка надає інструменти, необхідні для розвитку
емоційного, соціального та етичного інтелекту учнів. 2.
Національно-патріотичне виховання на
уроках англійської мови. 3.
Створення позитивного емоційного фону на уроках англійської
мови як невід’ємна складова навчання в умовах воєнного стану. 4.
Аналіз проведених уроків в умовах воєнного стану. 5. Академічна
доброчесність 6.
Про підсумки проведення II туру Всеукраїнських учнівських
олімпіад з іноземних мов . 7.
Планування тижня англійської мови з
акцентом на національно-патріотичному вихованні. 8.
Підсумки роботи за І семестр у 7
класі НУШ. 9.
Обмін думками. Вебінари та онлайн-конференції,
семінари, тренінги як провідний спосіб підвищення кваліфікації педагогічних
працівників під час війни. Новинки методичної літератури. |
Волошин
В.А. Галата
Л.В. Миколенко
Р.В. Вчителі
ПС Петрова А.Л. Волошин
В.А. Волошин
В.А. Вчителі ПС Вчителі ПС |
4. |
травень |
1.
Розгляд нормативних документів про підготовку учнів до НМТ та ДПА 2025. 2. Про закінчення навчального року 2024 – 2025. 3 Аналіз впровадження сучасних технологій в процес вивчення англійської мови. 4.
Підсумки роботи ПС. 5.Визначення основних напрямків навчальної та виховної роботи на 2025/2026 навчальний рік. 6. Ознайомлення з новинками фахової періодичної преси та методичної
літератури. Перегляд підручників та методичних посібників для
роботи в наступному навчальному році. 7.
Ярмарок педагогічних ідей. |
Волошин
В.А. Галата
Л.В. Волошин
В.А. Вчителі ПС |
Немає коментарів:
Дописати коментар