Професійна спільнота вчителів іноземної мови Кам'янського ліцею №1 Кам'янської міської ради Черкаської області
пʼятниця, 14 червня 2024 р.
Аналіз роботи професійної спільноти вчителів іноземної мови за 2023-2024 н.р.
У 2023 -2024 н.р. професійна спільнота вчителів іноземної мови продовжило працювати над проблемою: «Реалізація комунікативно - діяльнісного підходу до навчання та виховання шляхом використання інноваційних технологій з метою формування життєво компетентної особистості в умовах Нової української школи». Науково-методична робота вчителів іноземної мови у 2023-2024 навчальному році була спрямована на підвищення ефективності навчально-виховного процесу в умовах змішаного навчання під час війни шляхом впровадження комунікативно - діяльнісного підходу у здійсненні іншомовної освіти, впровадження у практику викладання інноваційних технологій, Європейського мовного портфоліо, для того, щоб сформувати життєво компетентну особистість. Особлива увага зверталася на емоційний та психологічний стан учасників навчального процесу, підтримку учителя та учнів. Вчителі покращували свою педагогічну майстерність через участь у семінарах, вебінарах, та займались удосконаленням самоосвіти. Аналізуючи роботу методичного об’єднання, можна зробити висновок про те, що учасники добросовісно оволоділи тими питаннями, які запропоновано для опрацювання.
У 2023-2024 навчальному році проведені чотири засідання методичного об’єднання учителів іноземних мов, на яких розглянуто питання як теоретичного, так і практичного характеру
1. Особливості викладання іноземної мови в умовах Нової української школи під час війни (вересень) на якому вчителі були ознайомлені з основними завданнями та функціями іноземних мов у реалізації мети базової загальної середньої освіти, опрацювали основні положення Нового Державного стандарту для 5-6 класів. Розглянули та обговорили питання дистанційної форми навчання: її переваги і недоліки. Ознайомились з методикою “Flipped Classroom”. Обговорили питання викладання англійської мови у 6 класах Нової української школи: критерії оцінювання навчальних досягнень, форми роботи на уроці. Розглянули та обговорили методичні рекомендації стосовно ведення та заповнення класних журналів. Був проведений аналіз роботи методичного об’єднання вчителів іноземної мови за 2022 - 2023 навчальний рік, аналіз результатів НМТ. Дані рекомендації по календарно-тематичному плануванню на 2023 – 2024 навчальний рік.
2. Вплив особистості учнів 6 класу на процес формування та розвитку навчально-пізнавальної та комунікативної компетентностей в умовах Нової української школи ( жовтень)
Обговорили поєднання дистанційних та очних форм організації навчального процесу під час навчанні англійської мови в умовах Нової української школи для 6 класу . Розглянули питання про особливості викладання англійської мови для дітей з особливими освітніми потребами.
Піднімалося питання про роботу з обдарованими дітьми: підготовка учнів до участі в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов; у конкурсах знавців англійської та німецької мови. Обговорювали вимоги до сучасного уроку іноземної мови, його структури та підготовці окремих етапів, про самовдосконалення професійного рівня вчителів іноземної мови в умовах НУШ. Обмінялися досвідом роботи.
3. Національно-патріотичне виховання, формування національної позиції, просвіта питань особистої безпеки під час війни на уроках англійської мови(січень) .
Обговорювали питання національно-патріотичного виховання на уроках англійської мови, використання міжкультурних зв’язків.
Підіймалось питання виховання почуття особистої безпеки та емпатії в умовах війни на уроках англійської мови. Говорили про академічну доброчесність.
Академічна доброчесність проведення нестандартних уроків як засобу організації учбового процесу в умовах Нової української школи.
Нагадали методичні рекомендації стосовно ведення та заповнення класних журналів.
4. Аналіз та підсумки роботи за 2023 – 2024н.р. ( травень), на якому проаналізували роботу МО та внесли пропозиції про дотримання вимог академічної доброчесності, а також вказали на недоліки, над якими потрібно попрацювати.
У 2023 – 2024 н.р. вчителі Волошин В.А., Галата Л.В., Варивода О.В. . пройшли заняття за 30-годинною освітньою програмою підготовки до реалізації Державного стандарту базової середньої освіти на циклі предметного навчання для вчителів мовно-літературної освітньої галузі (іншомовна освіта
Волошин В.А., Галата Л.В., Варивода О.В., Петрова А.Л., Миколенко Р.В. пройшли онлайн курси по психології на базі Інституту модернізації змісту освіти “Перша психологічна допомога під час та після війни” Петрова А.Л. пройшла літній інтенсив-курс для вчителів німецької мови від Goethe-Institut.
Було проведено I та II етапи Всеукраїнської олімпіади з іноземних мов.
РЕЗУЛЬТАТИ II ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ІНОЗЕМНИХ МОВ
Англійська мова
11 клас
I місце Бандура Софія 11-А (вч. Варивода О.В.)
II місце Новоселецький Іван 11-А (вч. Варивода О.В.)
III місце Іванченко Інна 11-В (вч. Волошин В.А.)
10 клас
I місце Ринковий Всеволод 10-Б (вч. Галата Л.В.), Яковенко Наталія (вч. Галата Л.В.)
9 клас
I місце Кузява Анна 9-В (вч. Волошин В.А.)
II місце Ратушний Максим 9-В (вч. Волошин В.А.)
8 клас
I місце Дурбанов Анатолій 8-А (вч. Волошин В.А.)
Німецька мова
10 клас
III місце – Гулак Марина ( вч. Петрова А.Л.)
Учні долучились до участі у Всеукраїнської олімпіади з англійської мови “Всеосвіта” та освітній платформі “На Урок” .
Вчителі нашої школи Волошин В.А., Варивода О.В., Галата Л.В. є членами журі II етапу Всеукраїнської олімпіади з англійської мови, а Петрова А.Л. – член журі обласного етапу олімпіади з німецької мови.
Вчителі постійно вдосконалюють професійну майстерність, відвідуючи он-лайн вебінари, семінари, конференції від британських видавництв MM Publications, Oxford, Cambridge, National Geographic, Linguist, Express Publishing, Dinternal Education, Goethe-Institut Ukraine.
Співпраця і обмін досвідом, активна діяльність вчителів у роботі методичного об’єднання сприяли професійному росту вчителів, удосконаленню наукового змісту та структури уроку, урізноманітненню його форм та методів.
Виходячи з вищезазначеного, пріоритетними завданнями методичної роботи з вчителями іноземних мов у 2024-2025 навчальному році будуть:
Продовжувати працювати над проблемною темою «Реалізація комунікативно - діяльнісного підходу до навчання та виховання шляхом використання інноваційних технологій з метою формування життєво компетентної особистості в умовах Нової української школи»;
- орієнтування навчально-виховного процесу на практичну реалізацію
концепції Нової української школи;
- підвищення якості роботи з обдарованими дітьми;
- забезпечення високого методичного рівня проведення уроків.
- звертати більше уваги на національно-патріотичне виховання на уроках англійської мови
- вивчення, узагальнення та запровадження елементів передового педагогічного досвіду;
- створення умов позитивної мотивації навчання, сприятливих психологічних умов для учнів на уроках іноземної мови
- створення рівних умов рівного доступу до здобуття учнями якісної освіти.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар