четвер, 1 липня 2021 р.

Аналіз роботи МО вчителів іноземної мови за 2020-2021 н.р.

 

Аналіз роботи  МО вчителів іноземної мови

за 2020-2021 н.р.

У 2020 -2021н.р. методичне об’єднання вчителів іноземної мови працювало над проблемою: «Реалізація комунікативно -  діяльнісного підходу до навчання та виховання шляхом використання інноваційних технологій з метою формування життєво компетентної особистості».  Науково-методична робота вчителів іноземної мови  у 2020-2021 навчальному році була спрямована на підвищення ефективності навчально-виховного процесу  шляхом впровадження комунікативно -  діяльнісного підходу у здійсненні іншомовної освіти, впровадження у практику викладання предмета інноваційних технологій, педагогічного досвіду, Європейського мовного порт фоліо, для того, щоб сформувати життєво компетентну особистість. Особлива увага зверталася на професійний ріст учителя через участь у педагогічних воркшопах, семінарах, педагогічних тренінгах, майстер- класах, вебінарах, удосконалення самоосвіти. Тема, над якою працювали учителі, чітко відзеркалювалася під час проведення навчальних, позакласних занять, семінарів-практикумів, майстер-класів.

Аналізуючи роботу  методичного об’єднання, можна зробити висновок про те, що учасники добросовісно оволоділи тими питаннями, які запропоновано для опрацювання.

          У 2020-2021 навчальному році проведені чотири засідання методичного об’єднання учителів іноземних мов, на яких розглянуто питання як теоретичного, так і практичного характеру

1.                  Особливості викладання іноземної мови в умовах Нової української школи  (вересень)на якому вчителі були ознайомлені з основними завданнями та функціями  іноземних мов у реалізації мети базової загальної середньої освіти, Новим Державним стандарт початкової загальної освіти. Розглянули та  обговорили методичні рекомендації стосовно  ведення та заповнення класних журналів.  Був проведений аналіз  роботи методичного об’єднання вчителів іноземної мови за 2019 - 2020 навчальний рік, аналіз результатів ЗНО. Дані рекомендації по календарно-тематичному плануванню на 2020 – 2021 навчальний рік.

2.     Сучасний урок іноземної мови, що сприяє реалізації інтегрованих змістових ліній у системі компетентнісно зорієнтованої освіти в умовах Нової української школи (листопад) на якому розглядали та обговорювали питання про планування  та проведення уроку англійської мови реалізуючи основні змістовні лінії у контексті   компетентісно зорієнтованого навчання.   Піднімалося питання про роботу з обдарованими дітьми:  підготовка учнів до участі в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов; у конкурсах знавців англійської та німецької мови. Обговорювали вимоги до сучасного уроку іноземної мови, його структури та підготовці окремих етапів, про самовдосконалення професійного рівня вчителів іноземної мови в умовах НУШ.  Обговорили  проблеми викладання англійської мови у контексті загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти та нового Держстандарту початкової освіти НУШ. Звернули  увагу на   здійснення індивідуального та диференційованого підходу до дитини — як особистості. . Проаналізували  найефективніші форми і методи застосування різних підходів  на уроках іноземної мови, розглянули передові   новітні   ідеї щодо використання ігрових технологій на уроках іноземної мови    та висвітлили основні  мотиваційні фактори, що   сприяють розвитку   комунікативної діяльності молодших школярів.  Обмінялися     досвідом роботи.

3.     Підвищення зацікавленості та мотивації навчання учнів на уроках іноземної мови у Новій українській школі  ( лютий), де обговорювали       шляхи підвищення мотивації до вивчення учнів ІМ в умовах Нової української школи, зміст іншомовної початкової освіти у вимірі сьогодення. Розглянули   основні     ігрові технології , які є  засобом формування та розвитку комунікативної і соціокультурної компетентностей учнів початкової школи та наголосили на приділенні  особливої уваги       розвитку креативного мислення  учнів на уроках англійської мови. Нагадали методичні рекомендації стосовно  ведення та заповнення класних журналів. Вчителі презентували свій досвід роботи, ознайомилися з інструкціями по веденню та заповненню журналу по предмету іноземні мови, ознайомилися з новинками методичної літератури.

4.     Аналіз та підсумки роботи за 2020 – 2021н.р. (  червень), на якому проаналізували роботу МО та внесли пропозиції про дотримання вимог академічної  доброчесності, а також вказали на недоліки, над якими потрібно попрацювати.

У     2020 – 2021 н.р. вчителі   Волошин В.А., Варивода О.В., Галата Л.В.,  Яценко О.М., Миколенко Р.В., Петрова А.Л. пройшли онлайн  курси  на  підвищення фахової майстерності.

Волошин В.А., Галата Л.В. успішно   пройшли навчання  на   онлайн платформі  www.nus-english.com.ua та ознайомилися з  Навчальними програмами НУШ та Кембриджською  шкалою   життєвих      компетентностей. Волошин В.А., Галата Л.В., Петрова А.Л. опрацювали онлайн курс «Ефективні рішення Google for education для хмарної взаємодії»  ТОВ «Академія цифрового розвитку».

РЕЗУЛЬТАТИ ШКІЛЬНОЇ ОЛІМПІАДИ З ІНОЗЕМНИХ МОВ

Англійська мова

8 клас

1 місце – Черненко Вікторія ( вч. Галата Л.В.)

2 місце – Новоселецький Іван ( вч. Варивода О.В.)

                  Іванченко Інна ( вч. Волошин В.А.)

9 клас

1 місце – Семирог Анна, Коваленко Іван ( вч. Варивода О.В.)

2 місце – Пограничний Димитрій ( вч. Варивода О.В.)

3 місце – Гребенюк Андрій ( вч. Варивода О.В.)

10 клас

1 місце – Гудзенко Катерина ( вч. Волошин В.А.)

2 місце – Доненко Юлія ( вч. Галата Л.В.)

3 місце – Петров Артем ( вч. Волошин В.А.)

11 клас

1 місце – Бугаєвський Ярослав ( вч. Варивода О.В.)

2 місце – Халудрова Анастасія ( вч. Варивода О.В.)

3 місце – Мельниченко Ян ( вч. Волошин В.А.)

Німецька мова

8 клас

1 місце – Ювшин Максим ( вч. Петрова А.Л.)

9 клас

1 місце – Семирог Анна ( вч. Петрова А.Л.)

 

Вчителі нашої школи Волошин В.А., Варивода О.В., Галата Л.В. є членами журі на районній олімпіаді з англійської мови, а Петрова А.Л. – член журі обласного етапу олімпіади з німецької мови. Волошин В.А., Галата Л.В. є членами журі  І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.

Миколенко Р.В. та Яценко О.М. взяли    участь  в он- лайн   олімпіаді  з    англійської мови  на платформах “Всеосвіта”  та  “На    Урок”,  де учні показали міцні   знання  та  отримали      дипломи      I,  II, III ступенів

Яценко О.М. активно співпрацює з    он- лайн     платформами “Всеосвіта”  та  “На    Урок”: розміщує    методичні  наробки, здійснює тестовий контроль  знань    учнів.

Вчителі нашої кафедри плідно співпрацюють з вчителем інформатики Олефіренко Н.М. і мають чудову нагоду залучати учнів до міжнародного співробітництва та участі у міжнародних проектах на платформі міжнародної вчительської спільноти «Майкрософт для навчання».

Вчителі постійно вдосконалюють професійну майстерність, відвідуючи он-лайн вебінари, семінари, конференції від британських видавництв MM Publications, Oxford, Cambridge, National Geographic, Linguist, Express Publishing,  Dinternal Education, Goethe-Institut Ukraine.

Співпраця і обмін досвідом, активна діяльність вчителів у роботі методичного об’єднання сприяли професійному росту вчителів, удосконаленню наукового змісту та структури уроку, урізноманітненню його форм та методів.

Виходячи з вищезазначеного, пріоритетними завданнями методичної роботи з вчителями іноземних мов  у 2021-2022 навчальному році будуть:

Продовжувати працювати над проблемною темою «Реалізація комунікативно -  діяльнісного підходу до навчання та виховання шляхом використання інноваційних технологій з метою формування життєво компетентної       особистості»;

-         інформаційно-комунікаційне забезпечення викладання предмета;

-         орієнтування навчально-виховного процесу на практичну реалізацію

     концепції Нової української школи;

-         підвищення якості роботи з обдарованими дітьми;

-         підготовка учнів до олімпіади, ДПА та ЗНО з іноземної мови;

-         забезпечення  високого методичного рівня проведення уроків. Продовження  вивчати та запроваджувати сучасні інноваційні технології навчання;

-         вивчення, узагальнення та запровадження   елементів передового педагогічного досвіду;

-         створення умов позитивної мотивації навчання, сприятливих психологічних умов для учнів на уроках іноземної мови;  таку іншомовну атмосферу на уроках, що спонукає до мовлення;

-         створення рівних умов рівного доступу до здобуття учнями якісної освіти.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар