№ п/п |
Дата проведення |
Тема засідання |
Відповідальні |
1. |
|
Особливості
викладання іноземної мови в умовах Нової української школи 1.
Особливості
викладання іноземної мови в умовах світової пандемії. Дистанційна форма
навчання: переваги і недоліки. Опрацювання інтернет – ресурсів. 2. Новий
Державний стандарт початкової загальної освіти: стратегія учіння іноземної мови
у 3 - 4 класах початкової школи у контексті розвитку іншомовної освіти. 3. Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів
іноземної мови за 2019 – 2020 навчальний рік. 4. Планування
роботи методичного об’єднання вчителів іноземної мови на 2020 – 2021 навчальний рік. 5. Про
вивчення іноземних мов у 2020 -2021 навчальному році.
Навчально-методичне забезпечення предмета. Розгляд
методичних рекомендацій. 6. Рекомендації
по календарно-тематичному плануванню на 2020 – 2021 навчальний рік. 7. Опрацювання
вимог щодо ведення шкільної документації. 8. Пріоритетні
напрями реформування освіти. 9. Аналіз
результатів ЗНО. 10.
Наставництво. 11.
Робота з
обдарованими учнями: підготовка до
шкільної олімпіади з іноземної мови. 12. Про атестацію та проходження
курсів післядипломного підвищення кваліфікації. |
Волошин В.А. Галата Л. В. Волошин В.А. Вчителі ШМО Волошин В.А Волошин В.А Вчителі ШМО Вчителі ШМО |
2. |
|
Сучасний урок іноземної мови, що сприяє
реалізації інтегрованих змістових ліній у системі компетентнісно
зорієнтованої освіти в умовах Нової української школи. 1. Сучасний
урок іноземної мови в системі компетентнісно зорієнтованої освіти в умовах
Нової української школи 2.
Робота з
обдарованими дітьми: підготовка учнів до участі - ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з
іноземних мов; - І етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту
науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України. - у конкурсах знавців англійської та німецької мови “Гринвіч” , “Орлятко”. 3. Вимоги
до сучасного уроку іноземної мови: планування уроків іноземної мови, типи та
структура уроків іноземної мови, використання ІКТ 4. Проблеми викладання англійської мови у контексті
загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти та нового Держстандарту
початкової освіти НУШ. 5. Здійснення індивідуального та диференційованого
підходу до дитини — як особистості. 6. Форми і методи застосування різних підходів на уроках іноземної мови. 7. Калейдоскоп нових ідей щодо використання
ігрових технологій на уроках іноземної мови. 8. Мотивація англомовної
комунікативної діяльності молодших школярів за допомогою фонетичних та
лексичних ігор. 9.Самовдосконалення професійного
рівня вчителів, підготовка та видання професійних публікацій, підготовка методичних розробок та презентація
досвіду. Поповнення портфоліо вчителів. 10. Обмін досвідом . 11. Участь вчителів ШМО у
вебінарах-практикумах, он-лайн
семінарах, конференціях |
Галата Л.В. Волошин В.А. Варивода О.В. Петрова А.Л. Волошин В.А. Яценко О.М. Миколенко Р.В. Галата Л.В. |
3. |
|
Підвищення зацікавленості та мотивації
навчання учнів на уроках іноземної мови у Новій українській школі. 1. Шляхи
підвищення мотивації до вивчення учнів ІМ в умовах Нової української школи.
Рівень автономії, самостійності, самовираженості в процесі вивчення іноземної
мови. 2. Зміст
іншомовної початкової освіти у вимірі сьогодення. 3.
Ігрові
технології як засіб формування та розвитку комунікативної і соціокультурної
компетентностей учнів початкової школи. 3. Про
підсумки проведення II туру Всеукраїнських учнівських олімпіад з іноземних мов .
4. Розвиток креативного мислення
учнів на уроках англійської мови. 5. Презентація досвіду вчителями
іноземної мови , що атестуються. 6. Складання та обговорення плану проведення тижня
іноземних мов . 7. Обмін думками. Новинки методичної літератури. |
Волошин В.А. Галата Л.В. Петрова А.Л. Миколенко Р.В Яценко О.М. Галата Л.В. Вчителі ШМО |
4. |
|
1. Розгляд нормативних документів
про підготовку учнів до ЗНО та ДПА 2021. 2. Про закінчення навчального року 2020 – 2021. 4. Ознайомлення з новинками фахової
періодичної преси та методичної літератури. 5. Круглий стіл. Організація та планування роботи літнього
мовного табору в школі . 6. Ярмарок педагогічних ідей. 7. Підсумки роботи МО. |
Волошин В.А. Вчителі ШМО |
Немає коментарів:
Дописати коментар