вівторок, 29 травня 2018 р.

Global Goals Club

The Summer language camp "Global Goals Club" has begun it's work!

19 students from 13 to 16 years old will study the Global Goals for Sustainable Development, improve their communicative skills, widen their outlook, show their creativity in a friendly atmosphere.

kam1camp2018.blogspot.com

Читати про SDGs

P.S. За підсумками літньої оздоровчої кампанії 2018 під час серпневої освітянської конференції було нагороджено Грамотами міської ради вчителів школи, що працювали у літньому мовному таборі нашої школи:
  • Галата Людмила Володимирівна, учитель англійської мови Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1.
  • Волошин Вікторія Анатоліївна, учитель англійської мови Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1.
  • Варивода Оксана Володимирівна, учитель англійської мови Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1.
  • Петрова Анастасія Леонідівна, учитель англійської мови Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1.
  • Олефіренко Наталія Михайлівна, учитель інформатики Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1.

неділя, 27 травня 2018 р.

Готуємося до нової української школи

З 25 по 27 травня на базі нашої школи проходила очна сесія курсів для підготовки вчителів англійської мови які викладатимуть у першому класі у 2018-2019 н.р. Заняття проводила досвітчений тренер British Council Олена Уманець. Вчителі прослухали теоретичну частину, яка висвітлювала питання методики викладання у початковій школі. Було розглянуто та обговорено основні прийоми та методи викладання, мотивуючі фактори, пихологічні та вікові особливості, інноваційні та новітні технології,які сприяють розвитку та формуванню учня XXI
століття. Вчителі виконували різноманітні вправи та завдання, обмінювалися ідеями, набували нового досвіду і знань, отримали позитивні емоції та вдосконалили свою фахову майстерність.
 
 
 
 
 
 

пʼятниця, 18 травня 2018 р.

Нагородження переможців

Сьогодні у Черкасах відбулося нагородження переможців IV етапу Всеукраїнських предметних олімпіад. Дуже приємно, що учениця 10-Б класу Оля Ємець гідно представила нашу область і посіла IIмісце. Наші щирі вітання. Бажаємо нових перемог і удачі Олі та її вчителю Волошин В.А. Так тримати.


вівторок, 6 лютого 2018 р.

Наші перемоги

Ві таємо ученицю 10-Б класу Ємець Ольгу Вадимівну із II місцем у III етапі Всеукраїнської олімпіади з англійської мови. Бажаємо нових перемог і досягнень.

неділя, 28 січня 2018 р.

Особливості проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у 2017/2018 н. р

Надаємо інформацію Міністерства освіти і науки України щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у 2017/2018 н. р. (Лист МОН  №1/9-27 від 15.01.2018).
Державна підсумкова атестація з іноземної мови (англійська, або німецька, або іспанська, або французька) буде проводитись як предмет за вибором.
Для проведення ДПА з іноземної мови у формі ЗНО у предметному тесті використовуються завдання двох рівнів складності: стандарту та профільного.
Учні, які бажають проходити ДПА з іноземної мови у формі ЗНО та вивчали цю мову на рівні стандарту або академічному рівні, мають у процесі реєстрації для участі в ЗНО зазначати рівень складності завдань «стандарту» (такі учні отримують оцінку за ДПА за результатами виконання частини завдань тесту, яка відповідає рівню стандарту або академічному).
Учні, які бажають проходити ДПА з іноземної мови у формі ЗНО та вивчали цю мову на профільному рівні - мають зазначати рівень складності завдань «профільний» (такі учні отримують оцінку за ДПА за результатами виконання завдань усього тесту).

Учням, які у 2017, 2018 роках (по 01 червня 2018р. з англійської мови, по 29 травня 2018 р. – з іспанської, німецької, французької мов) отримали міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту Deutsches Sprachdiplom (DSD), Österreichisches Sprachdiplom Deutsch (ÖSD), Goethe-Zertifikat B1, Goethe-Zertifikat B2 – німецька мова; DELF/DALF – французька мова; IELTS, TOEFL, Cambridge English Language Assessment, Pearson Test of English (PTE) – англійська мова;  D.E.L.E. – іспанська мова) рівня B1 або вище – у разі вивчення відповідної мови на рівні стандарту або академічному рівні, рівня В2 або вище – у разі вивчення відповідної мови на профільному рівні, результати зазначених іспитів (за бажанням випускника) зараховуються як результати ДПА і у додаток до атестата про повну загальну середню освіту виставляється оцінка за ДПА з іноземної мови 12 балів.
Учням, які отримали міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту після  реєстрації для проходження ДПА з іноземної мови у формі ЗНО (у період з 19 березня по 01 квітня 2018 р.) і до 02 квітня 2018 р. не здійснили перереєстрацію,  виставляється оцінка за ДПА з іноземної мови за результатами ЗНО.
Учням, які отримали міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту рівня В1, В2 (і вище) у період з 03 квітня до 01 червня 2018р. з англійської мови, (до 29 травня 2018 р. – з іспанської, німецької, французької мов) і які проходитимуть ДПА з іноземної мови у формі ЗНО, у додаток до атестата про повну загальну середню освіту (за зверненням випускника) виставляється оцінка за ДПА з іноземної мови 12 балів.

середа, 17 січня 2018 р.

Вдосконалюємо педагогічну майстерність

Педагоги нашої школи Волошин В.А. і Галата Л.В. вдосконалили сою педагогічну майстерність у смт Маньківка та отримали сертифікати.

понеділок, 15 січня 2018 р.

Семінар-тренінг «Реалізація компетентнісного підходу у викладанні англійської мови у контексті реформування Нової української школи»


10-12 січня 2018 року було проведено семінар-тренінг  на тему «Реалізація компетентнісного підходу у викладанні англійської мови у контексті реформування Нової української школи».
Учасниками тренінгу були і вчителі англійської мови нашої школи Волошин В.А. і Галата Л.В.  Методистами КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» та видавництва Express Publishing були проведені  демо-уроки   з подальшим обговоренням ролі учителя у набутті умінь 21-го століття; практикум з викладання англійської мови у початковій школі,  де учителі демонстрували техніки проведення перших уроків, створювали комфортні навчальні умови, спілкувались з батьками, вчилися доцільно використовувати сучасні інформаційні засоби, ігрові методики.
Учасники семінару розробляли індивідуальний План учителя Нової української школи, що допоможе врахувати усі складові успішного процесу опанування учнями іноземної мови.