понеділок, 9 листопада 2020 р.

План роботи методичного об'єднання вчителів іноемної мови на 2020 - 2021 н.р.р.

 

п/п

Дата проведення

                    Тема засідання

 

Відповідальні

1.

 

 

Особливості викладання іноземної мови в умовах Нової української школи

 

1.     Особливості викладання іноземної мови в умовах світової пандемії. Дистанційна форма навчання: переваги і недоліки. Опрацювання інтернет – ресурсів.

2.     Новий Державний стандарт початкової загальної освіти: стратегія учіння іноземної мови у 3 - 4 класах початкової школи у контексті розвитку іншомовної освіти.

3.     Аналіз  роботи методичного об’єднання вчителів іноземної мови за 2019 – 2020 навчальний рік.

4.     Планування роботи методичного об’єднання вчителів іноземної мови на 2020 – 2021  навчальний рік.

5.     Про вивчення іноземних мов у 2020 -2021 навчальному році. Навчально-методичне забезпечення предмета. Розгляд методичних рекомендацій.

6.     Рекомендації по календарно-тематичному плануванню на 2020 – 2021 навчальний рік.

7.     Опрацювання вимог щодо ведення шкільної документації.

8.     Пріоритетні напрями реформування освіти.

9.     Аналіз результатів ЗНО.

10.                       Наставництво.

11.                        Робота з  обдарованими учнями: підготовка до шкільної олімпіади з іноземної мови.

12. Про атестацію та проходження курсів післядипломного підвищення кваліфікації.

 

 

 

Волошин В.А.

 

 

 

Галата Л. В.

 

 

 

Волошин В.А.

 

 

Вчителі ШМО

 

 

Волошин В.А

 

 

 

 

 

Волошин В.А

 

 

Вчителі ШМО

 

Вчителі ШМО

 

 

2.

 

 Сучасний урок іноземної мови, що сприяє реалізації інтегрованих змістових ліній у системі компетентнісно зорієнтованої освіти в умовах Нової української школи.

 

1.     Сучасний урок іноземної мови в системі компетентнісно зорієнтованої освіти в умовах Нової української школи

2.      Робота з обдарованими дітьми:

підготовка учнів до участі

- ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов;

- І етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.

- у конкурсах знавців англійської та німецької мови Гринвіч , Орлятко”.

 3.  Вимоги до сучасного уроку іноземної мови: планування уроків іноземної мови, типи та структура уроків іноземної мови, використання ІКТ

4. Проблеми викладання англійської мови у контексті загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти та нового Держстандарту початкової освіти НУШ.

5. Здійснення індивідуального та диференційованого підходу до дитини — як особистості.

6. Форми і методи застосування різних підходів  на уроках іноземної мови.

7. Калейдоскоп нових ідей щодо використання ігрових технологій на уроках іноземної мови.

8. Мотивація англомовної комунікативної діяльності молодших школярів за допомогою фонетичних та лексичних ігор.

 

9.Самовдосконалення професійного рівня вчителів, підготовка та видання професійних публікацій,  підготовка методичних розробок та презентація досвіду.

    Поповнення портфоліо вчителів.

 

10. Обмін досвідом .

11. Участь вчителів ШМО у вебінарах-практикумах,  он-лайн семінарах, конференціях

 

 

 

 

 

 

Галата Л.В.

 

 

Волошин В.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

Варивода О.В.

 

 

 

Петрова А.Л.

 

 

 

Волошин В.А.

 

 

Яценко О.М.

 

Миколенко Р.В.

Галата Л.В.

3.

 

 

 Підвищення зацікавленості та мотивації навчання учнів на уроках іноземної мови у Новій українській школі.

 

1.     Шляхи підвищення мотивації до вивчення учнів ІМ в умовах Нової української школи. Рівень автономії, самостійності, самовираженості в процесі вивчення іноземної мови.

2.       Зміст іншомовної початкової освіти у вимірі сьогодення.

3.        Ігрові технології як засіб формування та розвитку комунікативної і соціокультурної компетентностей учнів початкової школи.

  3. Про підсумки проведення II туру

Всеукраїнських учнівських олімпіад з іноземних мов .

4.     Розвиток креативного мислення  учнів на уроках англійської мови.

 

  5. Презентація досвіду вчителями іноземної  мови , що атестуються.

 

6. Складання та обговорення плану проведення тижня іноземних мов .

 

7. Обмін думками. Новинки методичної літератури.  

                                                                   

 

 

 

Волошин В.А.

 

 

 

 

Галата Л.В.

 

Петрова А.Л.

 

 

 

 

 

Миколенко Р.В

 

 

 

Яценко О.М.

Галата Л.В.

 

 

Вчителі ШМО

4.

 

1. Розгляд нормативних документів про підготовку учнів до ЗНО та ДПА 2021.

2. Про закінчення навчального року 2020  – 2021.

4. Ознайомлення з новинками фахової періодичної преси та методичної літератури.

5. Круглий стіл. Організація та планування роботи літнього мовного табору в школі .

6. Ярмарок педагогічних ідей.

7. Підсумки роботи МО.

 

 

 

Волошин В.А.

 

 

 

 

Вчителі ШМО

понеділок, 11 листопада 2019 р.

Підсумки #MSFGLC

Вже 3 роки поспіль у співпраці з учителем інформатики учителі англійської мови організують “живе” спілкування англійською мовою з використання мережі Інтернет та Скайп - так званий прийом Skype in the Classroom.
Учасники англомовного клубу “Smart Kids” протягом навчального року та під час літніх мовних таборів віртуально подорожують світом, розвивають свої комунікативні навички та популяризують нашу країну в світі.
На екрані карта подорожей. Учні “відвідали” всі континенти, здолали більше 1 мільйона віртуальних миль, провели майже 400 сеансів.
З’явилися навіть друзі, з якими організували коллаборацію в рамках навчальних проектів і провели по десятку сеансів з одними і тими ж учнями і вчителями.
Спільні проекти присвячені Глобальним цілям сталого розвитку, культурі та традиціям країн, інтересам молоді тощо.
Під час осінніх канікул з ініціативи корпорації Microsoft проводився дводенний захід-акція Microsoft Global Learning Connection 2019.
В ці дні активізувалася робота з проведення швидких 30-хвилинних спілкувань з використанням Скайп.
За ці два дні відбулося 15 сеансів і було подолано більше 50 віртуальних миль.
На карті жовтогарячими стрічками позначені країни-співрозмовники.
Деякі країни були наскільки активними, що ми мали сеанси по кілька разів з різними школами.
Зверніть увагу на емоції! Захоплення, ентузіазм, бажання спілкуватися і розповідати про рідну країну!
 

 

 

 
Під час сеансів зв'язку учні вдосконалювали свої комунікативні навички з англійської мови, застосовували знання з географії, природознавства, художньої культури та історії, розвивали логіку, критичне мислення, вчилися працювати в команді, вести діалог з представниками інших культур.
Повний фотозвіт можна переглянути за посиланнями:
#MicrosoftGlobalLearningConnection2019 День 1

субота, 30 березня 2019 р.

Вітаємо Ємець Ольгу з перемогою у IV етапі Всекраїнської олімпіади з англійської мови

24-29 березня у Чернігові проходив ІV етап Всеукраїнської олімпіади з англійської мови. У складі команди від Черкаської області працювала Ємець Ольга, учениця 11 класу Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1.
Участь в інтелектуальних змаганнях узяли 111 школярів із 24 областей України та міста Києва. Серед них: 33 учні 9 класу, 36 – 10 класу, 41 учень 11 класу виборювали першість із англійської мови.
Вітаємо Ємець Ольгу із перемогою! Бажаємо подальших звершень та перемог!



вівторок, 25 вересня 2018 р.

European Day of Languages

European Day of Languages

Organised by the Council of Europe and the European Union, the European Day of Languages (26th September) celebrates linguistic and cultural diversity in Europe and the importance of language learning worldwide.
You can find interesting material for your lessons on the topic here: 
www.macmillanenglish.com/european-day-of-languages/

субота, 22 вересня 2018 р.

ДЕВ’ЯТИЙ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ «ГРИНВІЧ»


 Запрошує учнів закладів загальної середньої освіти до участі в найпопулярнішому конкурсі з англійської мови в Україні.
За 8 років існування конкурс став майданчиком для розширення можливостей та самореалізації в напрямі освоєння англійської мови для багатьох учнів з різних регіонів України.
Стати учасниками конкурсу можуть усі бажаючі учні з 2 по 11 класи.
Конкурс проводиться в школах за місцем навчання. На сайті uclever.com знаходяться всі інформаційні матеріали та завдання минулих років для підготовки учнів.
Сертифікати й подарунки – переможцям і учасникам, сертифікати – відповідальним учителям. Цьогорічний конкурс «Гринвіч» відбудеться в середу, 12 грудня 2018 року.

пʼятниця, 21 вересня 2018 р.

На допомогу вчителю

На сайті видавництва "Лібра Терра " можна безкоштовно завантажити каендарне планування, аудіододаток та розробки  уроків на перше півріччя для 1 класу НУШ за адресою
https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/vydannia/

понеділок, 27 серпня 2018 р.

До доповіді на серпневій конференції

1.
Учні 5-11 класів Кам’янської ЗОШ №1 протягом другого півріччя минулого навчального року взяли активну участь у ІІ етапі міжнародного проекту "Найбільший урок у світі", який реалізується в Україні за підтримки міжнародної організації   ЮНІСЕФ з метою підтримки Глобальних цілей сталого розвитку, що прийняті ООН на 2015-2030 рр.
Саме активне вивчення, обговорення під час уроків і позакласних заходів та свідоме втілення 17 глобальних цілей дозволяє виховати нове покоління.
Задіяні були вчителі різних навчальних дисциплін – інформатики Олефіренко Н.М., іноземної мови – Варивода О.В., Волошин В.А., біології – Ноздренко Л.В., фізики – Олексенко Н.Р., історії та суспільних наук – Шрамко Л.С., соціальний педагог Шкворець Л.Д., допомогу надавали спеціалісти міськаради, районної ради, РДА, центру соціальних служб сім’ї, дітей і молоді, Кам’янського історико-культурного заповідника, машинобудівного заводу.
Саме цю тематику було взято за основу і при організації діяльності літнього мовного табору при Кам’янській ЗОШ №1 влітку 2018 року - "Global Goals Club". Яскраві фоторепортажі з коментарями можна переглянути на блозі табору kam1camp2018.blogspot.com


2.
Міжнародне співробітництво та участь у міжнародних проектах стали можливі для учнів Кам’янської ЗОШ №1 на платформі міжнародної вчительської спільноти «Майкрософт для навчання».
Разом з учителем інформатики Олефіренко Н.М. і вчителями англійської мови Вариводою О.В та Волошин В.А. за минулий навчальний рік учні 5-11 класів провели  45 сеансів  Skype-телемостів з однолітками із 14 країн світу, подолавши майже 200 тисяч віртуальних миль.
Під час зустрічей учні вдосконалювали свої комунікативні навички з англійської мови, цікавилися життям та навчанням в інших країнах та пропагували Україну в світі, презентуючи її співрозмовникам.
На цій же платформі використовуючи можливості Інтернет та Skype учні взяли участь у кількох міжнародних проектах:
-     еколого-природничий "Same Day in March" («Один день у Березні») – 5-А клас,
-     літературно-читацький «Meet the Authors» («Зустріч з автором»), віртуальна подорож Oceans Day («День Океану»),
-     фізкультурно-оздоровчий «Global School Play Day» (День дитячих ігр),
-     культурологічні «Christmas around the world» («Різдво навколо світу») та «Christmas Rhapsody» («Різдвяна рапсодія»),
-     комунікаційний марафон Скайп-спілкування «Skype-a-Thon 2017» (Скайпетон-2017).